Komisja Transportu, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
Zakresy właściwości Komisji Transportu, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
Do przedmiotu działania Komisji Transportu, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska należy w szczególności:
1) opiniowanie projektów uchwał w sprawie:
a) zaliczenia drogi do kategorii dróg powiatowych,
b) ustalenia przebiegu dróg powiatowych,
c) pozbawienia kategorii drogi powiatowej,
d) ustalenia corocznie wysokości obowiązujących opłat i kosztów związanych z usunięciem i przechowywaniem pojazdów na terenie powiatu,
e) określenia przystanków komunikacyjnych na terenie powiatu sokólskiego, których właścicielem jest Powiat Sokólski oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków;
2) współdziałanie z organizacjami rolników indywidualnych;
3) zapoznanie się z informacją przedłożoną Radzie Powiatu przez:
a) Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska,
b) Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego;
4) wskazywanie kierunków działania właściwego organu danej inspekcji w celu zapewnienia na terenie powiatu należytego stanu środowiska;
5) opiniowanie Powiatowego Programu Ochrony Środowiska.
Skład Komisji Transportu, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska w kadencji 2024-2029:
- Paweł Łabanowicz - Przewodniczący Komisji,
- Bożena Jolanta Jelska - Jaroś - członek Komisji,
- Stanisław Kopciewski - członek Komisji,
- Jerzy Białomyzy - członek Komisji,
- Mieczysław Kazimierz Baszko - członek Komisji,
- Mateusz Adaszczyk - członek Komisji,
- Janusz Wałuszko - członek Komisji,
- Krzysztof Bach - członek Komisji,
- Łukasz Owsiejko - członek Komisji,
- Mariusz Stefanowicz - członek Komisji.
Kontakt:
Magdalena Grasewicz
Kierownik Referatu Rady i Zarządu
w Wydziale Organizacyjnym
telefon 85 711 08 52
email: starostwo@sokolka-powiat.pl